Yıllardır tercih ediyorum, hep güler yüzle ayrıldım. Cok hijyenik bir işletme adaklik ve kurbanliklari uygun fiyata bulabiliyorum, isletme sahibi sagolsun cok yardımcı oldu.Herkese tavsiye ederim
Ahmet Bey
kurban sahibiSon derece temiz ve hijyenik bir ortamda işini bilenlerle iş yapmak çok güzel paketleme ve kesim işlemi çok iyi İslami usüllere göre helal yoldan kesiyorlar hiç şüphe etmeden burayı tercih edebilirsiniz