Ahmet Bey

Yıllardır tercih ediyorum, hep güler yüzle ayrıldım. Cok hijyenik bir işletme adaklik ve kurbanliklari uygun fiyata bulabiliyorum, isletme sahibi sagolsun cok yardımcı oldu.Herkese tavsiye ederim

× Whatsapp
Tıkla Ara