Yıllardır tercih ediyorum, hep güler yüzle ayrıldım. Cok hijyenik bir işletme adaklik ve kurbanliklari uygun fiyata bulabiliyorum, isletme sahibi sagolsun cok yardımcı oldu.Herkese tavsiye ederim
Yıllardır tercih ediyorum, hep güler yüzle ayrıldım. Cok hijyenik bir işletme adaklik ve kurbanliklari uygun fiyata bulabiliyorum, isletme sahibi sagolsun cok yardımcı oldu.Herkese tavsiye ederim